Nieuw: Vanaf nu bieden wij volledig gratis verzenden en altijd gratis retour aan. Daarnaast kunt u nu ook achteraf betalen!

Klantenservice

Betalen

Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, wij bieden achteraf betalen aan via Klarna.

Kan ik ook in termijnen betalen?

Nee, dat is bij ons niet mogelijk.

Op welke manieren kan ik betalen?

Afhankelijk van het land waar u woont kunt u betalen via iDeal, Klarna achteraf betalen, Paypal, Creditcard, Giropay, Bankoverboeking, Sofortbanking en MisterCash/Bankontact.

Verzenden

Moet ik verzendkosten betalen?

Nee wij verzenden gratis

Hoe lang duurt de levering?

Wij versturen maandag t/m vrijdag om 14.00.


Uw levering duurt:

- Naar Nederland en België 1 werkdag

- Naar Duitsland & Denemarken 2 werkdagen

- Naar Frankrijk en Engeland 3 werkdagen

- Naar Polen, Finland & Zweden 4 werkdagen

Vallen jullie laarzen groot of klein?

Onze laarzen vallen goed op maat.

Mijn maat is uitverkocht, komt deze opnieuw binnen?

Nee helaas niet. Wij laten de modellen een keer per seizoen maken. Op is op. Wellicht is er een ander model nog wel in uw maat?

Aan welke landen leveren jullie?

Momenteel leveren wij aan Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Groot-Britannie, Denemarken, Duitsland & Oostenrijk.

Hoe weet ik welke kuitmaat ik nodig heb?

Gebruik daarvoor onze kuitmaat calculator.

Terugsturen & omruilen

Hoe werkt terugsturen & omruilen?

U kunt de producten binnen 14 dagen na ontvangst gratis terugsturen of omruilen.
Voorwaarde is wel dat deze alleen gepast zijn en in de originele verpakking teruggestuurd worden.

Meld u retour of omruiling eenvoudig aan via:
https://jilsen.shipping-portal.com/

U ontvangt direct een gratis retourlabel.

Kiest u voor omruilen? Controleer dan aub even of het product nog op voorraad is.
Wij reserveren deze dan voor u.

Fout / beschadigd geleverd

Ik heb andere artikelen ontvangen dan ik besteld heb, wat moet ik doen?

Wilt u contact met ons opnemen via het contactformulier?
Dan lossen wij dit per direct op.

De artikelen die ik ontvangen heb zijn beschadigd, wat moet ik doen?

Wilt u contact met ons opnemen via het contactformulier?
Dan lossen wij dit per direct op.

Vragen over onze laarzen

Ik draag steunzolen, kan het voetbed uit de artikelen?

Nee maar er zit een plakzool in welke verwijderd kan worden. Daarnaast bevelen wij aan een schoenmaat groter te kopen dan past dit vaak prima.

Kunnen de laarzen makkelijk vermaakt worden?

Ja, bij een goede schoenmaker.

Ik heb kuitmaat 54cm of groter, passen jullie laarzen mij?

Nee wij hebben helaas geen laarzen voor u.

Ik heb dikke enkels / dikke voeten, passen jullie laarzen mij?

Sommige modellen: Anna & Amber

Vallen jullie laarzen groot of klein?

Onze laarzen vallen goed op maat.

Mijn maat is uitverkocht, komt deze opnieuw binnen?

Nee helaas niet. Wij laten de modellen een keer per seizoen maken. Op is op. Wellicht is er een ander model nog wel in uw maat?

Hoe blijven mijn laarzen mooi?

Om zo lang mogelijk plezier te hebben van uw laarzen hebben wij enkele onderhoudstips voor u.

  • - Behandel uw laarzen voor het eerste gebruik met beschermingsspray voor leer, nubuck en herhaal dit regelmatig.
  • - Als u uw laarzen wilt poetsen gebruik dan bij voorkeur een blanke schoenpoets. Een gekleurde poets wordt pas geadviseerd bij lichte beschadigingen.
  • - Leer is een natuurlijk product en heeft tijd nodig om te ademen. Wij adviseren om regelmatig te wisselen van laarzen.
  • - Laat uw laarzen optijd onderhouden door een schoenmaker. De zolen en hakken krijgen nogal wat te verduren en vragen om onderhoud.

Hoe weet ik welke kuitmaat ik nodig heb?

Gebruik daarvoor onze kuitmaat calculator.

Meten

Vallen jullie laarzen groot of klein?

Onze laarzen vallen goed op maat.

Mijn maat is uitverkocht, komt deze opnieuw binnen?

Nee helaas niet. Wij laten de modellen een keer per seizoen maken. Op is op. Wellicht is er een ander model nog wel in uw maat?

Hoe weet ik welke kuitmaat ik nodig heb?

Gebruik daarvoor onze kuitmaat calculator.

Overige vragen

Kan ik jullie bellen?

Jazeker, op +31 (0)514-563560 tijdens kantooruren. Wij spreken Nederlands, Engels en Duits. Dus geen Frans helaas.

Kan ik met jullie chatten?

Jazeker, tijdens kantooruren vindt u rechtsonderin een live chat knop.

Kan ik de laarzen ook komen passen?

Jazeker, zie hiervoor deze pagina.